12 Şubat 2016 Cuma

Ur Man is Back!

Soğuk bir şubat akşamından merhaba..

Nasılsınız görüşmeyeli? Umarım 2016 hepiniz için güzel başlamış ve devam ediyordur.

Valla benim için güzel başladı ve süper devam ediyor. Öncelikle SS501'ın Saeng, Kyu ve Jun'dan oluşan alt grubunun geri dönüş  teaserılarıyla başlamış ve özel hayatımdaki güzel gelişmeler ile devam etmekte. İnşallah herkes içinde böyle olur ve devam eder.

Neyse.. bu yazımda Ur Man 3lüsü yani MyMans diye hitap ettiğim Saeng, Kyu ve Jun'un geri dönüşünden bahsedeceğim.


Öncelikle 2015'in son aylarında 3lünün geri dönüş için hazırlandığı haberini duyup havalara uçmuştum. Hatta rüya olduğunu düşünüp inanmadığım bile oldu. Eee dile kolay! Uzun süredir ara veren tüm üyeler dahil olmasa da SS501'ın 3lüsü geri dönüyor.

Neyseki ardından gelen grup teaser fotoğrafı ve üyelerin solo teaser videoları ile gerçek olduğunu çok çok çok iyi anladım. Hatta sabırsızlıkla beklemedeyim.


Ur Man 3lüsü ilk olarak 2008 yıllarında lidonnimiz Hyun dizi (Boys Over Flowers) çekimleri ile uğraşırken mini minicik atımız JungMin de müzikal ile meşguldü. Geriye kalan Saeng, Kyu ve Jun 3lüsüde çıkış parçası Ur Man olan özel bir albüm ile çıkış yaptı.

O zamanlar Ur Man 3lüsü olarak anılırken fanlar arasında SS301 olarakta geçiyordu. Artık resmi olarak SS301 geçiyor.


 Fakat ben SS301 adını önceden kabul etmezdim. Şimdide durum aynı. Onlar benim için daima MyMans. 



Sonuçta SS501deki 501 bir sayı değil. Derin anlam içeriyor. 5 kişilik grup arasında edilmiş yemin gibi.. ~5imiz Sonsuzadek 1likteyiz!~ Tutup bunu 3müz Sonsuzadek 1likteyiz manasına gelen SS301 olarak kullanmak ne kadar doğru? Tartışılır!

Dedigim gibi.. onlar benim için her zaman MyMans!

Ne kadar isme takılmak istemesek de bir yerden sonra patlak veriyor. Sanki SS301 derken kalan diğer 2 üyeyi yok sayıyor gibi.. çok tövbe!

Her neyse...


Öncelikle "Ur Man is Back" sloganı ile grup teaser fotoğrafı ardından da albümün adı ve şarkı listesi geldi.

Albümün adı "ETERNAL 5". Enstrümantalleri saymazsak 5 şarkıdan oluşuyor.

1. Dirty Love
2. Pain
3. 21 Gram 
4. saxophone
5. Sorry I'm Bussy (Pappaseo Mianhae) 
6. Pain (Instrumental) 
7. 21 Gram (Instrumental)

Yanlış bilmiyorsam çıkış şarkısı Pain. Üyelerin solo teaserlarında da o acıyı hissediyorsunuz zaten.

          

Daha sonra solo teaser videoları gelmeye başladı. İlk önce  merkezimiz Kyu Jong'un solo teaserı geldi.

İzlerken içim deşildi resmen. Özellikle Kyu'nün gözleri kapalı ağladığı sahne de... 


Teasera genel olarak bakınca her salisesinde ne kadar çok özlediğimi anladım. Burnunmun direği sızladı derler ya.. işte aynı o durumdaydım. Bu durumda duygusal olduğum için daha fazla yorum yapamıyorum. 


Sonrasında romantik prensimiz samurumuz Young Saeng'in teaser videosu geldi. 


Dedigim gibi.. grubun romantik prensine yakışır bir teaser! Kar taneleri arasında arkasını dönüp üzgünce uzaklaşıyor. 

Tabi o öyle giderken benimde içim eriyor.. o konu ayrı tabi..


Neyse.. en sonda baby makneamız (tabi koca baby) Hyung Jun'un solo teaserı geldi.

Bilmiyorum sizde öyle hissettiniz mi? Jun'un solo parçası Sorry I'm Sorry klibini anımsattı.


Bizim koca bebek kendisini terk eden sevgilisinin ardından dizlerinin üzerine çöküyor. Tabi sağanak yağmur altında..

Bilmiyorum ya.. ben öyle hissettim... beynimde direk "Sorry I'm Sorry.. baby I'm Sorry!" çalmaya başladı.


Solo teaserlardan sonra kısa bir teaser daha geldi. Bu biraz Ur Man parçasının dile dolanan sözleri üzerine çekilmiş eğlenceli bir video. Yukarıdan göz atabilirsiniz.


Şöyle bir genel olarak bakınca.. Ur Man 3lüsü romantik bir albüm ile geri dönüyor gibi. Yada aşk acısı ağırlıklı bir albüm.

Ben bu tarz albümleri sevdiğim için sorun olmadı benim için. Hani bu kadar aradan sonra insan eğlenceli bir albüm bekliyor değil mi?

Aslında eğlenceli yada slow fark etmez. Özlediğimiz seslerini tekrar duymak bizim için yeterli.

Bu arada albüm 16 Şubat tarinde yayınlanacak. Şurada 16 Şubata ne kaldı ki?

Heyecanla beklemeye devam ediyoruz. Eee değer bence!


Ha.. son olarak eklemek istediğim bir şey var. Bilmeyenler için SS501 5 üyeli bir gruptur. Resmi adı SS301 olan grup ise alt gruptur. Diğer iki üye Jung Min ve Hyun Joong askerde olduğu için bu comebacke maalesef katılmadılar. Ama gün yakındır ki SS501 tam 5 üye ile geri dönüş yapacak. Siz o zaman görün bendeki bayram havasını...

Yine çok uzattım galiba.. her neyse!

Benim için bu yıl dolu dolu geçecek gibi görünüyor. Bu sene meşgulüm takip ettiğim grupların geri dönüşleri ile meşgulüm. Okulu ve stajı saymıyorum bile.!

Neyse neyse.. son noktaya kadar zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir hatam olduysa af olsun.

Sevgiyle efendim... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder