7 Mart 2015 Cumartesi

Özlem ile Kahve Tadında


*Yeşil Minderim'e hoş geldin. Sefalar getirdin..


Şimdi sana eğitim, ülke, dizi, film gibi konular altında birkaç soru soracağım. Sohbet bazında olduğu için arada doğaçlama sorular da sorabilirim. Bu yüzden lütfen cevaplarında açık ve rahat ol.
Ama öncelikle bize kendinden bahseder misin?



**Özlem: Adım Özlem. 17 Yaşımdayım. Lise 3. sınıf öğrencisiyim. Konyalıyım. EXO-L'im. Aslında hayatımı onlara endeksli yaşıyorum diyebilirim.

Biasım ise Chanyeol'dür. O benim en değerlimdir



*Anlıyorum.. peki bunun dışında neler yaparsın? 



**Özlem: Müzik dinlemek hobimdir. Roman yazıyorum bu aralar ve yazı yazmayı çok severim.



*Ya.. demek bir yazar adayı ile sohbet ediyorum. Peki yazılarını paylaşıyor musun? 



**Özlem: Benim amacım yazar olmak değil aslında. Sadece kafamı dağıtmak için yazıyorum diyebilirim. Hayır paylaşmadım.



*Anlıyorum.. umarım birgün bizimle de paylaşırsın.. peki o zaman ilk sorumu soruyorum..


Sence eğitim de öğretmen mi yoksa öğrenci mi önemlidir?  



**Özlem: Bence her ikisi de. Ama illa ki bir seçim olacaksa, bence öğretmen önemlidir. Çünkü bir öğretmenin eğitimi ne kadar iyi olursa öğrenci de o kadar iyi olur.



*Evet öyle ama öğrencinin de öğrenmek için bir şeyler yapması gerekmez mi? Tek rol öğretmen de midir? 



**Özlem: Daha önce de dediğim gibi her ikisi de önemlidir. Ancak öğretmen daha önemlidir. Çünkü eğer bir öğretmenin eğitimi doğru dürüst değilse öğrenci olamaz. Ne yaparsa yapsın. Öğretmen elinden geleni yapmalı daha sonra geri kalan ise öğrencinin olmalı ki günümüz Türkiyesin de gerçekten eğitim iyi değil.



* Haklısın.. belkide ülkemizin en önemli eksiği eğitim düzensizliği...

Her neyse devam edelim.. 

Ülke demişken, sence bir ülkenin en önemli sembolü nedir? 



**Özlem: Ataları, Bayrağı tarihi vs.



* Peki o zaman.. devam ediyirum..

Yaşamak için en büyük amacın nedir? 



**Özlem: Hayallerim... Hayallerim olmadığında ben bir hiçim.



* Hepimiz hayalleri olmadığında büyük bir hiçtir.. belkide yaşamamız için en gerekli unsur hayaldir. 


Peki bizimle en büyük hayalini paylaşır mısın? 



**Özlem: Aslında bir çok hayalim var. Ama en büyük hayalim; EXO konserine gitmek... Onları yakından görmek diyebilirim.



*Her fangirlün hayali gibi.. dilerim birgün hayallerine ulaşırsın.. 

Peki başka soruya geçiyorum. 

Finaline hayran kaldığın bir dizi var mı? 



**Özlem: Teşekkür ederim. Dilerim herkes hayallerine ulaşır. Love Rain dizisinin finali güzeldi. Beğenmiştim.



*Daha fazla sormayalım bunun üzerine.. yoksa spoiler vermiş oluruz..

Peki hala etkisinden kurtulamadığın bir film var mı? 



**Özlem: Yeni dizilerden Healer çok mükemmel bir dizi idi. Film olarak da I Give My First çok güzel bir film idi. Her ne kadar sonu üzücü olsa da...



*Güzel.. o zaman bende dahil bu röportajı okuyanlar I Give My First filmine göz atmalı.. 

Peki.. fanı olduğun grup yani Exo ile ilgili ilginç bir anını paylaşır mısın? 



**Özlem: Bir gün sınıfta oturuyordum. EXO posterine bakıyordum. Daha sonra bizim sınıftan (erkek dediğim kişi) o da bakmak istediğini söyledi daha sonra Luhan'ın fotoğrafını gördü. Ve sınıfın ortasında çığlık attı ''Ya ne kadar güzel bir kız çabuk ismini söyle'' dedi ve ben ona ''o erkek'' dediğimde uğradığı şoku siz düşünün :D



*Ah.. cidden çok komik ve hepimizin başına gelen bir şey.. ama Luhan da bir kız kadar güzel birisi.. yanılıyor muyum? 


Burada sosyal mesaj verelim.. Onlar kız değil aşırı bakımlı.. heheeh 


Peki devam ediyorum.. kitap okuyacağın ortam nasıl olmalı?  



**Özlem: Evet çook güzeldir kendisi.

Mümkünse sessiz sakin olmalı ve bir de kulaklığım olmadan olmaz.



*Peki sözlü müziklerle mi okursun? Zor olmuyor mu? 



**Özlem: Evet sözlü müzikler ile okurum. Hayır hiç zor olmuyor. 

Aslında şöyle diyeyim ben ders çalışırken de kulaklığım olmadan çalışamıyorum. Yani anlayamıyorum. Kulaklığım parçam olmuş diyebilirim :D



*Cidden bir alışkanlık olmuş sende.. eğer seni engellemiyorsa sorun yok demektir..

Peki... sence bu güne kadar söylenmiş en güzel söz nedir? 



**Özlem:  Aslında EXO'nun bütün söylediği sözler diyeceğim. Ama hepsini buraya yazamam ama fangörlük dışında söyleyeyim.


Sadece öldüğünde seni önemserler. Marilyn Monroe

Gerçekten bu sözü severim.



*Gerçekten de öyle.. önemli olan hayattayken değer bilip, kalp kırmamak.. ama nerede...


Peki son olarak.. 

Kendine benzettiğin bir yiyecek var mı? 



**Özlem: Kendime benzettiğim bir yiyecek mi? hahaha gerçekten değişik bir soruymuş. 

Hayır yok :D



*Hmm peki öyleyse.. :) bu güzel sohbeti burada bitirelim. 

Teklifimi red etmeyip benimle sohbet ettiğin için teşekkür ederim. 



**Özlem: Rica ederim. Ne demek :D



*Umarım birgün hayallerine ulaşırsın. Sağlıcakla.. 



**Özlem: Bende teşekkür ederim. Çok ama çok saol Dilerim sende, isteyen herkes hayallerine ulaşır :)



*İnşallah.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder