6 Mart 2015 Cuma

Sena ile Kahve Tadında


*Yeşil Minderim'e hoş geldin. Sefalar getirdin..


Şimdi sana eğitim, ülke, dizi, film gibi konular altında birkaç soru soracağım. Sohbet bazında olduğu için arada doğaçlama sorular da sorabilirim. Bu yüzden lütfen cevaplarında açık ve rahat ol.
Ama öncelikle bize kendinden bahseder misin?


**Sena: Tabiki. Ben Sena ve EXO-L ve aynı zamanda A.R.M.Yim. Lay in büyük bir hayranıyım. Arkadaşlarım ve ailem benim için gerçekten çok değerlidir.Dans etmeyi ve şarzım bitene kadar şarkı dinlemeyi çok severim.


*Çok güzel.. demek dans ediyorsun.. peki ne tür danslar? Gerçekten merak ettim. 


**Sena:Aslında daha çok Kore guruplarının klip danslarını ezberliyorum.Ve evde bu danslar üzerinde çalışıyorum.


*Peki bu dansları sosyal hesaplarda yayınladığın oluyor mu? Eğer yayınlıyorsan bizimle paylaşır mısın?  

**Sena:Hayır paylaşmıyorum. Aslında paylaşmama sebeplerimden biri de videolarımı ben çekmiyorum arkadaşlarım çekiyor ve ben videoları onlardan almıyorum. Yani videom olsa da atamam . Biraz çekingenim o konuda..


*Ah.. çekingenlik.. umarım bir an önce bunları aşar yeteneklerini bizimle paylaşırsın. 

Neyse ilk sorum ile başlıyorum.. 

Sence okulda aldığımız dersler dışında başka hangi dersler verilmeli? 


**Sena: Bence herkes istediği dil dersini seçmeli. Çünkü herkes ingilizceyi sevmeyebiliyor. Bunun dışında aklıma birşey gelmedi.


*Yani yabancı dil öğrenme çeşitliliği diyorsun.. 

Haklısın.. istediğimiz yabancı dili öğrenme özgürlüğümüz var. Ama biliyorsun ki İngilizce evrensel bir dil olarak kabul ediliyor. Bu yüzden öğrenmekte yarar var..

Biz buna şöyle diyelim. İngilizce yanında istediğimiz herhangi bir dili öğrenme şansı olsa güzel olur.. 

Neyse başka soru ile devam ediyorum. 

Sence ırkçılığın en büyük nedeni nedir? 


*Yani en büyük etken dış görünüş. Bunu çok bariz koyu tenli insanlara geçmişten bugüne kadar  yapılan zulümlerden anlayabiliriz..

Peki o zaman devam ediyorum.. Şansa inanır mısın? 

**Sena: Hayır inanmıyorum.


*Peki neden? 


**Sena: Bence insanlara bu geçmişten gelen bi batıl inanç.Bunu biz söylüyoruz.Ancak kötü bişey yapıp yapmamamız bize bağlı. Yani aslında şans denilen şeyi biz kendimiz yaptığımız köyü veya iyi şeylerdir. Tabi bu benim düşüncem.


*Anlıyorum.. farklı bir bakış açısı.. 

Neyse devam edelim..

İzlediğin bir diziyi yarıda bırakmana ne neden olur?


**Sena: Çoğu zaman derslerim. Ama şu aralar çoğu dizi sıkıcı geliyor. Bölümler ilerledikçe saçmalamaya başlıyorlar.


*Hmm.. konu kopukluğu yada abartısı.. haklısın.. 


Peki kendini bağdaştırdığın bir film karakteri var mı?


**Sena: Hayır yok.


*Peki öyleyse.. sence müziğin kalitesini ne belirler? 


**Sena: Bence hem söyleyen kişi veya grup , yada melodisi belirler. 

Hmm.. bir daha düşündüm de melodisi belirler.


*Ama o melodiyi de söyleyen kişi belirler. Değil mi? 

Neyse.. Hangi kitabın ders verdiğine inanıyorsun? 


**Sena: Ben bilim kurgu kitapları okurum ve onlar pek ders vermezler bilirsinizki.O yüzden birşey diyemem.


*Anlıyorum..

Peki sinirlendiğin zaman hangi söz seni sakinleştirir? 


**Sena: Aslında özel bi söz yok.Daha çok arkadaşlarım beni güldürmeye çalışır ozaman sakinleşmeye başlarım.


*Hmm.. yani arkadaşlarının seni güldürmesi sakinleşmen için yeterli..

Peki son olarak... sevgini ifade etmek için hangi yemeği yapmayı seçersin?  


**Sena: Çikolatalı puding sanırım.


*Peki neden? 


**Sena: Çünkü sevdiğim bir tatlı.


*Yani sevdiğin bir tatlı ile sevgini ifade edersin.. gerçekten güzel bir düşünce..

Neyse.. bu güzel sohbeti burada sonlandırmak istiyorum. Beni kırmayıp teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederim..


**Sena: Asıl ben teşekkür ederim . Herzaman . ^o^


*Hayatında başarılar dilerim.. sağlıcakla kal! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder