21 Mart 2015 Cumartesi

Gardroptaki Kız!

Hayal evimden merhaba..

Bugün size evimin en güzel köşesinde duran, içi gizemli ve gizli şeylerle dolu olan Gardroptan bahsedeceğim..

Özellikle bu Gardrobun içindeki gizemli kızdan...

Bu gizemli kızın en büyük özelliği, O'na hangi K-Pop klibini sorsanız hemencecik yorumlayıp, hazırlayıp gardrobun raflarına diziyor..

Ve bende bugün bu gardrobun kapağını açıp rafta hazır bekleyen, Bestfriend'lerin Boyfriend'inin "Bounce" klibini özenle alıp sizlere sunuyorum..


Bakalım "Bounce" Gardroptaki Kızın gözünden nasılmış?

Hadi bakalım.. başlayayım... :)

Ama öncelikle klibi izlemeyen arkadaşlar hemencecik aşağıdan izlesinler.. hemen hemen.. :)


İzlemiş olan arkadaşlarla başlayabiliriz. Evet söz Gardroptaki Kızda! :)



Öhö öhö 1-2 mic check…

evit sevgili okular, değerli Lonli bana MV yorumlama teklifi ile geldiğinde soru sormadım, hemen üstüne atladım zira bana konuşmak olsun da nası oluyosa olsun. :D


Tamam,  öncelikle şunu demem lazım Boyfriend'i çok bilmiyorum, çok dinlediğim bi grup değil, üyelerden 2sinin ikiz olduklarını daha geçenlerde öğrendim hep "aaa büyük gözlü çocuğu da çok gösteriyolar visiualı bu demek ki grubun buradan yürüyolar" diyodum ahahah…tamam tamam vurmayın napayım bilmezsem nerden anlicam.


Adam gibi bildiğim ve izlediğim tek MVsi Witch, ki şarkı çok tuttu, zaten de çok tutacak bi melodisi vardı ben de çok sevmiştim.

Neyse karşımızda yeni şarkıları Bounce var, bende bunu yorumlicam.

İlk baktığımızda Bounce’da gene Witchte ki o temayı hissediyoruz. Aslında çok da müthiş farklı değil.


Bounce, Tim Burton’ın Alice Harikalar Diyarı tadında geçiyor.. şimdi şöyle bir detaylı izleyelim bakalım.

Öncelikle şarkıdan başlarsak aslında bildiğimiz alışık olduğumuz tam bir Kpop şarkısı yapısına sahip, çok şaşırtan bi öğe yok ama “Bounce with me “ nakaratı akılda kalıcı ben sevdim. Benim için Witch’in hala bir tık altında şarkı olarak ama iyi yani.


Bounce’un MVsine gelirsek, gene Witch’teki gibi bir kız var bütün oğlanları elinde çeviriyor sonunda garibanlar anahtarı falan da bırakıp bi köşeye tıkılıyolar yazık acıdım..işte bu adamlar ne çekiyorlarsa böyle kızlara kandıkları için çekiyolar. 


bi tek o mavi gömlekli çocuğun kasları boşa gitmesin illa gösterilsin diye gereksiz yere gömleği açık dolaştırılmış bi ona takıldım, gereksiz geldi ama onun dışında güzel. 

                   

Şahsen Music Showlardaki performanslarını daha çok beğendim çünkü güzel bi koreografisi var onu daha net görebiliyorsunuz, MVde biraz karanlıkta kalıyor.


Bu arada gruptaki en karizma adamın liderleri olduğunu düşünüyom, sesi de iyi zannımca, bi de lenssiz ve saçları kendi saç rengindeyken falan görmem lazım gerçi ama yok karizma hep karizmadır, naparsan yap çok da tiple olmuyor bu işler.


Benden bu kadar, başka bir MVde yine buluşmak üzere inşallah.
Sevgiler,

Gardroptaki kız ;)



~~~~~~~~

Tekrar ben.. yani Lonely...

Küçücük bir yorumcukta ben yapmak istiyorum izninizle.. 

Şirket anladığım kadarıyla Boyfriend'e fantastik klip, konsept yaptırmayı seviyor. Ama yakıştırdım ben ya.. fantastik şeyleri sevmediğim halde..

Neyse... vakit ayırıp okuduğunuz için sizlere teşekkür ediyorum..

Başka bir MV de görüşmek üzere.. 

Sağlıcakla! 

2 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... hoş geldiniz! :) en kısa süre de uğrayacağım. Teşekkürler..

      Sil